سرکاری

دوستان اين آخرين پستمه كه مي زارم حلام كنيد

حرف دلم حرفيه كه تا حالا ب هيچ كس نگفتم . نمي خواستم بگم ولي 2 ساله كه دارم مي ريزم تو خودم . بيماري لاعلاج دارم . همه چي از اون جايي شروع شد كه ....
يه آزمايش ساده كه دكتر گفت چند تا چيز مشكوك تو آزامايش هست ،بايد يه آزمايش ديگه بدي...
از آزمايشگاه كه اومدم ... فرداش واسه آزمايش بعدي رفتم .... وقتي تموم شد با خيال راحت گفتم من كه چيزيم نيست ..... بعد از سه روز واسه جواب آزمايشا رفتم پيش دكتر تا جوابارو ببينه ......بعد يكم سكوت گفت :متاسفم
جواب سرطانت مثبته خيلي متاسفم
الان دوساله گذشته اما.....
باورش واسه خودم سخته كه سرطان كرم ريزي و اذيت كردن دوستامو دارم

حلالم كنيد ديگه .................



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت16:03---19 بهمن 1393
وبلاگت قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | 15:32 | نویسنده : فاطمه |